ÎN CE CONSTĂ SERVICIUL DE FACEBOOK ȘI INSTAGRAM ADS

Exemple de obiective, reclame și informații despre funnel-ul de vânzare

Serviciul de promovare prin reclame Facebook și/sau Instagram constă în realizarea de creative (foto, video, text) și folosirea acestora în campanii de publicitate plătită pe platformele de social media anterior menționate.


* Cui se adresează acest serviciu: afacerilor care vor să aducă clienți în locație, să genereze lead-uri sau să vândă prin intermediul magazinelor online

* Ce probleme rezolvă: crește vizibilitatea pe plan local sau național, aduce clienți către formulare de contact și crește numărul de comenzi


Fiecare campanie se realizează cu un obiectiv în minte, în funcție de ce dorești să obții de pe urma acestor reclame . Dintre cele mai des întâlnite obiective, avem campaniile de generare de lead-uri, trafic, conștientizare și acoperire (notorietate), interacțiune, rețintire a clienților existenți și campanii de conversie.

CE TIPURI DE RECLAME AVEM DISPONIBILE

Cele mai des folosite tipuri de creative sunt imaginile statice și video-urile. Pe langă acestea se mai folosesc și creativele de tip carousel, formate din imagini sau video-uri, colecții și cataloage de produse și reclamele de tip experiență instantă.

CE ESTE O PÂLNIE DE VÂNZARE

Un funnel, sau pâlnie de vânzare, este o structură de reclame succesive și personalizate în funcție de afacere și etapa la care se află clientul în "călătoria" sa spre acțiunea pe care dorim să o întreprindă.

În etapa de Conștientizare, clientul nu a auzit de afacerea noastră, și îi vom arăta reclame scurte, cu impact vizual și emoțional ridicat, menite să îi capteze atenția.


În a doua etapă, cea de Considerare, clientul dorește să afle mai multe despre produsul sau afacerea ta. Aici îi vom afișa reclame sau materiale mai lungi și informative, cu scopul de a îl convinge să ia o decizie către pasul următor.


În etapa de Conversie, ne adresăm clientului cu un mesaj clar de vânzare și un îndemn la acțiune simplu și ușor de finalizat.


Iar în ultima etapă de Loializare, ne adresăm doar clienților care au realizat acțiunea/conversia dorită. Acestora le prezentăm periodic oferte exclusive membrilor, de loializare etc.

STRUCTURA UNEI PÂLNII DE VÂNZARE

Pâlnia sau funnel-ul de vânzare, mai poartă denumirea și de strategie de promovare. O numim strategie, deoarece este formată dintr-un număr de reclame succesive, condiționate de anumite evenimente pe care le declanșează clientul.


Spre exemplu să zicem că avem un produs pe site și 3 reclame. Una de prezentare produs (1), una educațională despre cum se folosește acest produs (2) și una cu testimoniale de la clienți despre acel produs (3). Presupunem că afișăm reclama nr. 1 unui număr de persoane care nu ne cunosc afacerea, pe care îl numim public rece.


Dintre aceștia, o parte vor interacționa cu reclama, în sensul că vor da like sau vor comenta, dar nu și click ca să ajungă pe pagina produsului. Pe ei, îi numim în acest context, public cald și le-am putea arăta în zilele ce urmează reclama numărul 2, care conține mai multe informații despre produs, cu scopul de a îi convinge să viziteze pagina produsului.


Dintre cei care au dat click pe reclamă și au intrat pe pagina produsului, o parte vor cumpăra, iar o parte vor părăsi site-ul fără să cumpere. Celor din urmă, pe care îi numim public fierbinte, le putem arăta reclama numărul 3 care conține recenziile unor clienți despre produs, pentru a-i convinge să revină pe site și să cumpere, și repetăm acest proces de retargetare până când suntem mulțumiți de rezultate.


Reprezentată grafic, și foarte simplificată, această pâlnie de vânzare ar arăta ca în poza de mai jos.

În funcție de tipul afacerii și de ce vrea să realizeze prin aceste reclame, pâlnia de vânzare se concepe individual pentru fiecare afacere în parte.


Dacă ești interesat de acest subiect și dorești mai multe detalii, ți-am pregătit câteva articole mai detaliate despre pâlnille de vânzare standard folosite în cazul afacerilor locale, afacerilor care sunt în căutare de lead-uri și a magazinelor ecommerce.


+4 0758 634 218.

.