EXEMPLU PÂLNIE DE VÂNZARE PENTRU AFACERI LOCALE

Diagrama pâlniei de vânzare pentru afaceri care vor să aducă clienți în locație

În cazul afacerilor locale care dețin doar o pagină de Facebook și nu au site, un exemplu de pâlnie de vânzare de bază ar putea arăta în felul următor.


Să presupunem că avem un restaurant sau o cafenea pentru care vom crea 3 reclame diferite. O poză statică, un video și un carousel. Dintre cei care vor interacționa cu aceste reclame sau care vor viziona o anumită parte din video, putem crea audiențe personalizate pe care le retagetăm cu un video de prezentare al localului, un eveniment care va avea loc în curând sau o postare cu un îndemn la acțiune.


Reprezentat grafic, ar arăta în felul următor:

Alte opțiuni ar fi să le arătăm celor interesați o nouă reclamă cu un meniu special, sau o modalitate de contact unde se pot face rezervări, închirieri de local etc.


De reținut că numărul de reclame pe care le putem rula concomitent la orice etapă din pâlnia de vânzare, este direct proporțional cu bugetul disponibil iar tipul reclamelor depinde de ce dorește afacerea să realizeze.


În exemplul de mai sus, avem o structură foarte simplă cu doar două etape, însă o pâlnie de vânzare poate fi compusă din campanii multiple, cu obiective diferite și cu un număr amplu de pași pe care îi poate parcurge clientul.


Dacă vrei să vezi cum arată un funnel pentru generarea de lead-uri sau un magazin online, dă click pe link-urile de mai jos:

+4 0758 634 218.

.