CUM FUNCȚIONEAZĂ COLABORAREA CU AGENȚIA ROCADS


Metodologia pas cum pas pe care o urmăm atunci când începem colaborarea cu un client nou.

01

NE CONTACTEZI

Durează o secundă și o poți face în mai multe feluri

O poți face prin formularul de contact dând click aici sau accesând pagina de Contact din meniul principal. Dacă preferi altă modalitate de comunicare, găsești mai multe detalii în partea de jos a oricărei pagini de pe acest site.


02

TE SUNĂM

În maxim 24 de ore, în cursul săptămânii

După ce ai luat legătura cu noi, revenim în scurt timp cu un apel telefonic, în care încercăm să aflăm cât mai multe lucruri despre afacerea ta și obiectivele pe care vrei să le atingi.

CHESTIONAR

  • Cum se numește afacerea și cu ce se ocupă?
  • Care este scopul promovării? (vânzări, trafic, interacțiune, branding)
  • Ce anume vrei să promovăm? (produse, servicii, categorii, materiale educative)
  • Unde trimitem clienții? (site, pagina Facebook, apelare telefonică, formular de contact)
  • Dispui de creative sau le facem noi? (foto, video, copywriting)
  • S-a mai lucrat cu o agenție/s-a mai promovat afacerea în trecut?
  • Cine este publicul țintă? (vârsta, gen, ce vor, de ce se tem, dacă se cunosc aceste lucruri)
  • Ce rezultate se doresc?
  • Care e bugetul lunar de reclame?
  • Există oferte disponibile? (materiale gratuite, discount-uri, pachete etc)

03

ÎȚI PREZENTĂM OFERTA

Această etapă se împarte în două subetape. Prezentare și contract.

Analizăm datele oferite, competiția, structura paginilor web și/sau social medie și programăm o dată și oră în care ne putem vedea 15-20 de minute pe Zoom.

PREZENTARE

Aici îți arătăm ce este o pâlnie de vânzare, cum se poate aplica în cazul afacerii tale și ce costuri implică.

CONTRACT

Elaborăm un contract de prestări servicii, valabil pe 30 de zile, cu înnoire automată și care se poate încheia oricând cu o notificare de 10 zile lucrătoare în avans. Ți-l trimitem să îl verifici și semnezi, via email sau curier.

  • În unele cazuri, vom solicita acces parțial în Ads Manager, anterior semnării contractului, pentru a vedea ce s-a realizat în trecut.

04

ÎNCEPEM ACTIVITATEA

Această etapă e formată din 3 pași. Setări, pregătire și execuție.

Stabilim împreună o sesiune pe Zoom de 20-30 de minute, în care ne ocupăm de toate setările necesare, de la distanță, prin funcția Remote Access.

SETĂRI TEHNICE

  • Creăm pagina de Facebook a afacerii (dacă nu există)
  • Creăm Business Manager
  • Creăm Ads Manager
  • Adăugăm pagina afacerii în Business Manager
  • Realizăm verificarea domeniului (unde e aplicabil)
  • Setăm Pixelul pe site (pentru instalare, va fi nevoie să comunicăm cu programatorul tău)
  • Setăm evenimentele Pixelului
  • Setăm catalogul de produse (unde e aplicabil, și este nevoie de un feed de produse, generat de programatorul tău)
  • Setăm modalitatea de plată și facturare
  • Creăm pagina de Instagram (dacă nu există)
  • Setăm contul de WhatsApp Business (unde e aplicabil)
  • Adăugăm un al doilea administrator (dacă se dorește)
  • Setăm autentificarea în 2 factori (dacă se dorește)
  • Ne dăm acces parțial în Business Manager, în calitatea de parteneri, la toate activele pe care trebuie să le administrăm

PREGĂTIRE

  • Creăm un link de Google Drive în care poți încărca toate materialele de care dispui.
  • Dezvoltăm un plan de reclame
  • Realizăm reclamele propriu zise de la zero sau folosind materialele tale . Aceste reclame includ partea vizuală (poze, video) și partea de text (text reclamă, text pe creativ, titlu, descriere etc)

REALIZARE CAMPANII

Creăm în Ads Manager structurile de campanii stabilite. Acestea includ campanii pe public rece, cald, retargetare, campanii ajutătoare, testări de audiențe, creative etc.


CE URMEAZĂ

În primele săptămâni de colaborare rulăm o mulțime de teste cu scopul de a identifica una sau mai multe reclame performante. Acestea le vom folosi mai târziu în campanii de stabilizare și de scalare.


Discutăm periodic despre ce alte produse/servicii vrei să promovezi, ce materiale noi vrei să includem în reclame, despre rezultate și cum le poți verifica oricând.


Cam asta este. Când te hotărăști să ne contactezi, dă click pe butonul Pagina Contact.


+4 0758 634 218.

.